Facebook aplikacije — Privucite korisnike te ih osvjestite o svome brendu

| 18.01.2019.

O samoj važnosti Facebooka mislim da više nema smisla niti govoriti, a ako već niste, vrijeme je da kreirate fan stranicu vašeg brenda. Facebook u Hrvatskoj broji oko 1,5 milijuna korisnika, a svaki od njih bi potencijalno mogao postati ili već je, Vaš korisnik.

Kako bi korisnike zadržali, osvijestili ih o Vašem brendu i pomogli im da se upoznaju s Vašom ponudom, Facebook aplikacije Vam uvelike olakšavaju posao.

Facebook aplikacije pružaju razne mogućnosti, ali prvenstveno su namijenjene animiranju korisnika u cilju skretanja pozornosti na Vašu ponudu usluga i proizvoda kako bi baš Vaš brend ostao korisnicima u uhu i podsvijesti.

Implementacijom Facebook aplikacije u Vaše dosadašnje marketinške aktivnosti ne samo da ćete povećati posjećenost Vaše fan stranice na Facebook-u, već ćete i povećati broj posjeta na Vašu web stranicu. Samim time aplikacije zasigurno pridonose i povećanju prometa i prodaje, a samom korisniku dajete dodanu vrijednost, izgrađujete odnos s njim, stvarate povjerenje i samim time pridobivate preporuke bitne za Facebook marketing.

Osim što gradite svijest o svome brendu i širite zajednicu Vaših korisnika, Facebook aplikacije Vam pomažu i da prikupite kontakte, na način da od korisnika zatražite e- mail adresu i na taj način proširite svoju bazu, koja Vam u budućim kampanjama može biti od velike koristi.

Facebook aplikacije mogu uistinu biti raznolike, pa tako mogu informirati korisnike, zabavljati ih ili podučavati. One mogu biti u obliku anketa, nagradnih pitalica i igara, mogu imati zanimljiv sadržaj u obliku infografika i slično. Ono što je bitno jest da korisniku pružite vrijedan sadržaj, da ga uključite i povežete s Vašim brendom, te da ga podučite, educirate i osvijestite o Vašem proizvodu ili usluzi.

Također, na ovaj način angažirate korisnike da Vaše sadržaje dijele s prijateljima čime se aplikacija i Vaš profil brže širi, utječe se na pozicioniranje Vašeg Facebook profila, a samim time pospješuje se Vaša B2C i B2B komunikacija i poslovanje.

Mislim da nemate razloga oklijevati oko Facebook aplikacija jer Vam donose mnoge benefite, i Vama i Vašim korisnicima. Nevažno jeste li velika ili mala tvrtka, jer bez obzira na veličinu, zasigurno imate proizvod ili uslugu koji želite promovirati i time povećati svijest o brendu ali i broj korisnika.

Više priča ispod

Natrag