Iskoristite Instagram i poboljšajte svoje poslovanje

| 21.01.2019.

Instagram- društvena mreža s preko 300 milijuna aktivnih korisnika, mreža koja Vam omogućuje dijeljene fotografija i kratkih videa s Vašim followerima. Priznajte već ste skinuli aplikaciju i čekate korisne savjete kako pokrenuti profil i stvoriti relevantnu zajednicu za Vaše poslovanje?

Ako slučajno još nemate kreiran profil na Instagramu, otvorite ga odmah! Ime Vašeg profila neka bude ime Vašeg poslovanja ili nešto tome slično kako bi Vas korisnici lakše pronašli. 

Iduća stvar koju biste trebali učiniti jest povezati Instagram račun s ostalim profilima na društvenim mrežama koje imate (Facebook, Twitter, Foursquare, Tumblr i Flickr). Kada integrirate Instagram s ostalim društvenim mrežama koje imate, biti ćete u mogućnosti dijeliti sadržaje na više društvenih mreža istovremeno, osim toga svi oni koji Vas slijede na ostalim društvenim mrežama vidjeti će da imate i Instagram profil!

Već je poznata stavka da korisnici odlično reagiraju na vizualne sadržaje na društvenim mrežama i ukoliko stvarno želite imati senzacionalan profil najbolje bi bilo da napravite raznovrsnu mješavinu sadržaja koje ćete objavljivati.

Prilikom objavljivanja sadržaja važno je da koristite relevantne hashtagove koji su povezani s Vašom objavom.

Vaše korisnike sigurno najviše zanima Vaš proizvod ili usluga, ali isto tako zanima ih i Vaša tvrtka, ljudi, mjesta na kojima radite... Što im se više otvorite - više će Vam vjerovati, a nema boljeg načina negoli kroz zanimljive fotografije ili kratke video isječke s Vaših poslovnih putovanja, sastanaka, brainstorminga, teambuildinga ili neformalnih druženja u uredu.

Prilikom objavljivanja sadržaja važno je da koristite relevantne #hashtagove koji su povezani s Vašom objavom. Hashtagovi olakšavaju Vašim korisnicima pretragu za određenim sadržajem, temom ili proizvodom. Ukoliko već ne postoji (u što sumnjam) hashtag relevantan za Vaše poslovanje kreirajte svoj vlastit, te potičite korisnike da ga koriste prilikom objave svojih postova koji imaju veze s Vašim poslovanjem ili brendom. Bitno je napomenuti kako ni s hashtagovima ne valja pretjerivati, pa nemojte da Vam se dogodi da se zaigrate pa uz jednu objavu imate više desetaka hashtagova, nepotrebno je, naporno i korisniku nezanimljivo.

Još jedna od pregršt mogućnosti koje Instagram nudi jest i geolokacija fotografija, uz svaku Vašu objavu možete dodati i lokaciju. Prvenstveno izradite lokaciju s adresom Vaše tvrtke i sjedišta gdje se nalazite, kako bi korisnik uz Vašu objavu mogao dobiti i informaciju gdje se nalazite, a i svi ostali koji će dijeliti sadržaje vezane uz Vaše poslovanje mogu dodati tu lokaciju. Klikom na tagirano mjesto gdje je fotografija uslikana, svaki korisnik može vidjeti sve ostale fotografije koje su drugi korisnici s tog mjesta objavili. Moguće je proslijediti fotografiju direktno i u Foursquare aplikaciju, pa se i tu pruža mogućnost da što više ljudi sazna za Vas.

Fotografije su postale sastavni dio informiranja i promocije bez obzira radi li se o pokrivanju nekog društvenog događaja, promociji novog proizvoda i/ili usluge ili samo animiranju kupaca. Zato ih treba iskoristiti u što je više situacija moguće. Zbog mogućnosti dijeljenja na druge društvene mreže i pretraživanja fotografija, a i same činjenice da je Instagram sada Facebookov alat koji će u budućnosti integrirati još bolje s Facebookom, predlažem svima da posebnu pozornost posvete upravo ovoj besplatnoj a korisnoj mobilnoj aplikaciji.

 

Više priča ispod

Natrag