
LinkedIn oglasi
LinkedIn za one koji ne znaju,iako vjerujemo da takvih nema, je društvena mreža za poslovno povezivanje. Broji preko 400 milijuna aktivnih korisnika iz preko 200 zemalja svijeta. LinkedIn okuplja profesionalce iz raznih grana industrije, a idealna je platforma za B2B komunikaciju i prodaju.
Iako mnogi smatraju da je oglašavanje nepotrebno jer je na LinkedIn-u publika nešto manja nego li na ostalim društvenim mrežama, svojim sustavom oglašavanja LinkedIn prkosi tim uvjerenjima. Oglašavanje na LinkedIn-u zapravo vam može pomoći u postizanju vrlo preciznog dosega. To je uglavnom zbog dva faktora; LinkedIn pruža velike mogućnosti targetiranja, uključujući i mogućnost targetiranja radnog mjesta, tvrtke, vještina i interesa. Osim toga LinkedIn sadrži detaljnije up-to-date profesionalne informacije u odnosu na one na osobnim profilima na Facebooku.
Preko 400 milijuna aktivnih korisnika iz preko 200 zemalja svijeta
Kako oglašavati?
Unutar sustava LinkedIn oglašavanja nude Vam se dvije opcije: sponsored updates i text ads. Jedna opcija želi Vam pomoći izgraditi svijest o brendu, izgraditi odnose, povezati se s Vašim klijentima, dok s drugom opcijom možete privući targetiranu skupinu da posjeti Vaš profil ili stranicu.
Sponsored updates
Sponsored updates su izvrstan način da se Vaša poruka pojavi izravno na news feedu ciljanog korisnika. Ovu vrstu sponzorirane objave možemo poistovjetiti sa onima s Facebooka. Bilo da dijelite sadržaje o novostima iz vaše tvrtke ili najavljujete nadolazeće konferencije, na ovaj način potaknuti ćete smislene razgovore s vašim klijentima i suradnicima. Sa sponzoriranima objavama privući ćete kvalitetnu publiku k vašim objavama, i izgraditi značajne odnose.
Text Ads
Ukoliko želite privući potencijalne ili stalne klijente da posjete vašu web stranicu onda su Text Ads pravi odabir za Vas. Samo jedan klik dijeli Vas i Vaše potencijalne klijente, istaknite svoj oglas usko targetiranoj publici i privucite na vašu web stranicu publiku koja će se na njoj i zadržati. Najbolja stvar od svega jest da i ovdje budžet određujete sami, te oglase možete plaćati po principu Pay per click ili Pay per impression. Jednostavan način da prezentirate Vaše poslovanje točno ciljanoj publici.
Nadamo se da smo Vas barem dijelom uvjerili da se malo više pozabavite svojim profilom na LinkedIn-u i njegovim mogućnostima, ukoliko Vam i dalje to predstavlja velik problem, kontaktirajte nas, rado ćemo Vam pomoći!