Web shop? Da, obavezno! Evo i kako...

| 01.03.2020.

Internet je danas jedno veliko svjetsko tržište, sve što nudite ili potražujete uglavnom možete ponuditi ili pronaći na jednom mjestu.  Nezamislivo je da kao poduzetnik niste prisutni na internetu, bilo da nudite usluge ili proizvode Vaša online prisutnost je obavezna.

Zbog sve užurbanijeg načina života, manjka vremena, a i sve veće ponude, kupci nemaju vremena obilaziti fizičke dućane i još k tome donositi odluke o kupnji na licu mjesta. Sve više kupaca okreće se online kupovini, a nedavna istraživanja pokazuju kako čak preko pola milijuna hrvata kupuje na internetu. Zakon uspješnog poslovanja veoma je jasan, treba ići tamo gdje su kupci-internet.

Vama kao poduzetniku web shop je prednost jer nema troškova najma prostora i režija, web shop ima radno vrijeme od 0-24, a dostupan je svima koji maju pristup internetu. U svakom trenutku alatima poput Google Analyticsa možete provjeriti posjećenost web shopa, pogledati koji su popularni proizvodi, analizirati kupce i njihove profile (što kupuju, koliko često itd...).

Mnogi su zabrinuti da su troškovi uvođenja i održavanja web shopa ipak preveliki, no mi se ne slažemo. Satistike pokazuju kako se web shop u prosjeku isplati u prvih nekoliko mjeseci, ali kao i kod svakog oblika prodaje i kod web shopa postoje nepisana pravila.

Prvenstveno pobrinite se da Vaša web stranica i web shop budu jednostavni i kupcu privlačni, optimizirajte web shop za mobilne uređaje, jer kao što znamo velika većina kupaca dolazi upravo s mobilnih uređaja.  Kupca nikako nemojte tjerati da se u Vaš web shop mora prijaviti već ostavite opcije otvorene. Dozvolite opciju kupnje i bez registracije, da bi se kupac odlučio na registraciju ponudite mu dodatne vrijednosti popust popusta, a samu registraciju učinite jednostavnom i brzom, bez previše formulara koje mora popuniti.

Tokom procesa kupovine, neka košarica kupcu stalno bude vidljiva i dostupna. Na taj način smanjujete mogućnost da kupac odustane od kupnje i napusti web shop.

Ono što također treba biti naglašeno je sigurnost kupovine i oblici plaćanja. Neka dokazi sigurnosti budu jasno vidljivi, a oblici plaćanja naglašeni standardiziranim logotipovima. Poželjno bi bilo da dostava bude uračunata u cijenu proizvoda jer čak 53% kupaca tvrdi kako ih besplatna dostava potiče na kupnju. Osim toga osigurajte i mogućnost povrata robe ukoliko kupac nije zadovoljan.

Čak 53% kupaca tvrdi kako ih besplatna dostava potiče na kupnju

Nakon što ste kupca naveli na kupovinu, napunio je košaricu i spreman je i sebe i Vas učiniti sretnim olakšajte mu proces checkout-a što je više moguće. Komplicirani procesi prilikom naplate, ispunjavanje previše rubrika ili previše podataka koje moraju ostaviti kupce tjera da odustanu od kupnje. Checkout treba biti što jednostavniji, klik klik i kupnja je završena.

Jednom kada ste zadobili kupca, cilj Vam treb biti održati odnose s njim i potaknuti ga da se vrati U Vaš web shop i ponovo kupi proizvode.  Istraživanja pokazuju kako stari kupci troše čak i do 67% više od novih! Kako izgraditi odnos s kupcima i zadržati ih pročitajte u našem blogu idući tjedan!

Više priča ispod

Natrag