Izgradite kvalitetne odnose s kupcima i povećajte prodaju

| 17.01.2020.

Pokrenuli ste web shop? Uložili ste novac i trud kako biste privukli kupce? Prodaja je počela rast, no sada želite kupce zadržati i potaknuti ih da se vrate u Vaš web shop, kupuju proizvode i šire dobar glas o Vama?

Zadržati kupca u online svijetu jedan je od glavnih izazova s kojim se svaki trgovac susreće. Dokazano je da treba uložiti otprilike 5-10% više sredstava kako bi privukli nove kupce nego li zadržali stare. Pitate se: „Što nam je onda činiti?“

Donosimo Vam nekoliko savjeta kako izgraditi odnose s kupcima, zadržati ih i potaknuti da kupuju Vaše proizvode.

  1. PROGRAM VJERNOSTI

Već smo pisali o tome kako kupca ne biste trebali tjerati da se registrira kako bi obavljao kupnju u Vašem web shopu. Tajna leži u tome da ga navedete na registraciju i pristupanje klubu vjernosti tako što ćete mu ponuditi dodatne pogodnosti. Osigurajte popust ili poklon bon za svaku novu registraciju, a kupcima u klubu vjernosti npr. ponudite besplatnu dostavu, gratis proizvod ukoliko kupe dva ili više proizvoda i slično. Kroz program vjernosti kupce lako možete i profilirati pa npr. za Dan žena, ženama možete poslati poseban poklon bon. Također ako su ostavili podatke poput datuma rođenja, možete ih darivati u mjesecu kada im je rođendan. Mogućnosti i ideja ima mnogo, a nama Vama je da smislite ono što Vašim kupcima treba i što će ih privući.

  1. BRAND AWARENESS, NEWSLETTER I BLOG

Kako bi kupcu približili svoje poslovanje, upoznali ga sa svojim proizvodima i stekli povjerenje veoma je bitno izgraditi svijest o brendu. Vizualni identitet Vašeg brenda trebao bi biti konstantan i prepoznatljiv, što znači da jednom kada počnete koristiti određene vizualne, boje, logo itd. budite dosljedni.

Newsletter? Da, i ne on ne mora biti naporan, dosadan i besmislen...  Ukoliko niste vješti s photoshopom i nemate vremena izraditi newsletter sami, odaberite neki od besplatnih web alata poput Mailchimp-a.  Odredite svoju ciljnu skupinu i prema tome kreirajte newsletter, odrediti vrijeme i dan slanja. Veoma je bitno precizirati publiku kojoj se obraćate kako Vaš newsletter nebi izravno završio u junk-u.

Blog, blog, blog...  Da mi stalno ponavljamo kako biste ga trebali pisati, ali Vi nikako da krenete! Blog je danas tipičan content koji nadopunjuje Vaš proizvod i kupcu pruža dodanu vrijednost. Na blogu pišite o temama vezanim za Vaše poslovanje, ponudite rješenje problema koje muči Vaše korisnike, predstavite svoju tvrtku kupcima itd... Ovo je odličan način za zadobiti povjerenje kupaca.

  1. DRUŠTVENE MREŽE

Ok, ovdje zaista mislim da više ne moramo puno pričati. Društvene mreže mogu i trebale bi biti pokretač Vašeg web shopa.  Na društvenim mrežama budite ažurni, redovito objavljujte novosti, trenutne akcije, boostajte postove koji pozivaju kupce u web shop i najvažnije je da pružite dobru korisničku podršku putem Facebooka. Velika većina korisnika na taj način komunicira s brendom, a odgovor očekuje unutar sat vremena. Ukoliko Vaše poslovanje nije dovoljno veliko da bi ste zaposlili social media menadžera, onda ćete Vi sami morati biti online 0-24 i spremni na upite, kritike, pohvale i ostalo... Društvene mreže su definitivno jedan od najboljih kanala za povezati se s kupcima i približiti im Vaše poslovanje i proizvode.

 

U današnje vrijeme zadovoljiti i zadržati kupce sve je veći izazov, sve informacije dostupne su samo kroz par klikova, a kupci žele samo najbolje. Zadovoljiti potrebe kupca ključ je uspjeha, a svi znamo da je kupac uvijek u pravu!

Više priča ispod

Natrag