Facebook oglašavanje — Zašto i kako?

| 01.02.2019.

Pretpostavljam da ste dosad već uvidjeli važnost vođenja Facebook fan stranice i uredili svoj profil kako bi bio zanimljiv i privlačan korisniku. Pored toga želite još istražiti i iskoristiti sve mogućnosti koje Facebook pruža? Zanima Vas kako Vam Facebook oglas može pomoći i kako ga najbolje napraviti? Na pravom ste mjestu, imamo nekoliko rješenja za Vas....

Provođenjem kampanja putem ove društvene mreže nudi se nekolicina mogućnosti koje drugi kanali oglašavanja nemaju. Između ostalog jedna od najbitnijih stavki pri kreiranju takve kampanje i oglašavanja na Facebooku jest usko targetiranje određene skupine ljudi. Na taj način možete se osigurati da će Vašu poruku, tj. oglas vidjeti točno ciljana skupina ljudi kojoj bi Vaš proizvod ili usluga bili potrebni i da Vaš marketinški budžet neće biti uzaludno potrošen.

Oglas će vidjeti točno ciljana skupina tako da Vaš marketinški budžet neće biti uzaludno potrošen.

Ono što Vam Facebook nudi unutar svog oglašavanja jest da:

  • povećate bazu fanova i broj posjeta na Vašu fan stranicu,
  • povećate broj posjeta na Vašu web stranicu,
  • plasirate Facebook objavu određenim skupinama,
  • promovirate nagradni natječaj ili događaj.

 

Između ostalog Facebook oglašavanje je i dalje puno povoljnije u odnosu na tradicionalne oblike oglašavanja poput radija, televizije, plakata, časopisa i drugih načina oglašavanja. Minimalni ulog koji Vam Facebook nalaže jest 5 dolara dnevno, a vremenski period određujete Vi sami.

Osim kreiranja budžeta i perioda, unutar svog oglasa postavljate i demografske skupine prema kojima želite da Vaš oglas ide, pa tako između ostalog možete odabrati na kojem području želite da se Vaš oglas prikazuje, možete targetirati skupine prema spolu, razvrstati ih prema dobi, interesima, bračnom statusu, statusu obrazovanja itd. Širok spektar mogućnosti nudi usko targetiranje kako bi Vaš oglas bio što uspješniji.

Prilikom kreiranja oglasa vizualni izgled također određujete sami, pa tako osim naslova i kratkog opisa, svojem oglasu možete pridružiti određenu sliku ili čak nekoliko njih.

Poigrajte se s opcijama koje Facebook nudi i isprobajte razne kombinacije kako bi otkrili ono što će Vašem poslovanju najviše koristiti, no zapamtite jedno, Facebook iz dana u dan mijenja pravila i nadograđuje svoj softver tako da stalno trebate pratiti promjene i sukladno tome prilagođavati i Vaše oglašavanje. Čitajte i raspitujte se o novostima svakodnevno i jednom kad pokrenete kampanju redovito ju pratite jer na taj način osigurat ćete si uspješnu provedbu kampanje.

 

 

 

 

Više priča ispod

Natrag