Google AdWords

| 25.01.2019.

Razmišljate oglašavati svoje poslovanje unutar sustava Google AdWords? Donosimo Vam par činjenica zbog kojih ćete svoja razmišljanja provesti u akciju.

Google kao najviše korištena web tražilica razvila je AdWords sustav oglašavanja koji je u vrlo kratkom roku postao jedan od najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na internetu. U zadnjih petnaestak godina tisuće ljudi i tvrtki provodi ovaj način oglašavanja koji je visoko cilja i koji omogućuje oglašavanje i prodaju raznih proizvoda i usluga te samim time i povećanje prihoda.

Iako je google AdWords u svijetu uvelike poznat i raširen, kod nas još uvijek velik broj tvrtki nije upoznat s ovim načinom oglašavanja i prednostima koje donosi u poslovanju.

Trošak nastaje tek u onom trenu kada korisnik klikne na Vaš oglas.

Najvažnija značajka ovog programa jest pay per click ili plaćanje po kliku, što znači da za Vas trošak nastaje tek u onom trenu kada korisnik klikne na Vaš oglas. Na taj način u potpunosti kontrolirate troškove i raspodjelu budžeta unutar Vaše kampanje.

Još jedna od značajki koja krasi Google AdWords program jest izrada istaknutih oglasa. To znači da ste u mogućnosti definirati prikazivanje istaknutog oglasa na temelju ključnih riječi koje korisnici pretražuju. Što bolje definirate oglas prema targetiranoj skupini, bolji će biti rezultati unutar same kampanje.

Kako biste što bolje ciljali prema određenim korisnicima, unutar AdWordsa postoji nekoliko segmenata koji Vam omogućavaju kvalitetno targetiranje. Pa tako korisnike između ostalog možete ciljati prema lokaciji; ta Vam mogućnost nudi prikazivanje Vašeg oglasa na točno odabranoj lokaciji.

Osim toga svoj oglas možete i prilagoditi ukoliko želite da se prikazuje samo na mobilnim uređajima (nadam se da ne moram napominjati da Vam pri tome i web stranica treba biti optimizirana za mobilne uređaje!). Među svim opcijama targetiranja, tu su još i opcije poput izbora jezika, vremensko prikazivanje oglasa, tematsko targetiranje itd...

Ono što Vam google AdWords još nudi, osim ciljanja novih korisnika, je i opcija remarketinga, tj. ciljanja već postojećih korisnika. U ovom segmentu cilja se na korisnike koji su već posjetili Vašu web stranicu ili proveli neku aktivnost na njoj. Najbolji način za postizanje kvalitetnih rezultata jest izrada takozvane remarketing liste unutar AdWords sustava. Na primjer, možete izraditi listu korisnika koji posjećuju određenu kategoriju na internetskoj stranici i odrediti sustavu da pohranjuje ovu vrstu korisnika na posebnu listu, kako biste kasnije mogli s Vašim oglasom ciljati izravno njih.

U današnje vrijeme, internet oglašavanje je postalo neizostavan dio svake kvalitetne marketing kampanje i ukoliko dosad niste, svakako biste trebali ovakav način marketinga uvrstiti u Vaše poslovanje.

Više priča ispod

Natrag