Kako izgraditi svijest o vašem brandu?

| 24.05.2020.

Pokrenuli ste posao, sve je lagano krenulo, ali i dalje niste zadovoljni svojim rezultatima. Voljeli bi da potencijalni kupci lako pronalaze vaše proizvode na internetu i da su osviješteni o tome da postojite. Izgradnja svijesti o proizvodima i brendu glavni je element za svaku uspješnu marketinšku priču. Evo nekoliko savjeta kako da započnete ili nadogradite svoj uspješan put prema vrhu.

Prije svega potrebno je definirati cilj koji je mjerljiv kako bi se mogao pratiti daljnji razvoj.  Nakon toga potrebno je definirati vizualni identitet poput naziva, loga i tipografije, ali i sav ostali sadržaj koji će se objavljivati uz taj brend poput tekstova, fotografija, video sadržaja i vizuala. I naposljetku potrebno je izraditi distribucijski plan i definiranje medija. Ono što je izuzetno korisno i dobro imati je kalendar objava, kojim se definira što se objavljuje, kada i gdje. Procesu brendiranja važno je pristupiti ozbiljno i dosljedno. Ništa se ne može dogoditi preko noći, ali konzistencija vas dovodi do rezultata. Pravu vrijednost brenda nose ljudi i dijela i tu uvelike mogu pomoći društvene mreže. Društvene mreže odlična su prilika za upoznavanje ciljane skupine i mogućnosti dvosmjerne komunikacije. Posebnu  pažnju uvijek plijene  zanimljivi video sadržaji, animacije, slike koje uvijek možete dijeliti na Instagramu, Facebooku, LinkedInu, Twitteru i podsjećati klijente da ste tu. Ne pričajte kupcima, već pričajte s njima!
Kako bi bolje upoznali vas, vaše proizvode ili djelokrug poslovanja važno je uložiti u web i/ili blog.  Idealno je da iza vašeg branda stoji određena kvaliteta, stručnost, brzina ili nešto specifično samo za vas. Evo nekoliko ideja koje vam mogu pomoći za jačanje svijesti o brendu:

  • Remarketing ili retargeting – idealan je način kako spasiti izgubljeni promet. Kada osoba posjeti vašu web stranicu, postavlja se kolačić (eng. cookie) koji prati korisnika i može mu prikazivati vaše reklame dok nije na vašoj stranici već slobodno pretražuje internet. Remarketing je dostupan za Google Search, Display Network, Facebook i LinkedIn. Reklame se prikazuju samo osobama koje su bile zainteresirane za vaš brend i uz to odličan je način konstantnog osvješćivanja korisnika što ih može dovesti i do kupnje.
  • Gest posting – obuhvaća pisanje i objavljivanje članaka o vlastitim proizvodima ili uslugama na tuđim stranicama ili blogovima. Zašto to činiti? Tako povećavate i gradite veze, stvarate novu publiku i dostupniji ste na pretraživačima.
  • Nagradni natječaji – ljudi obožavaju besplatne stvari. Ključ uspjeha je osvajanje nečeg specifičnog i reprezentativnog za vaš brend, a da uz to ostavlja i pozitivnu impresiju bez obzira na osvajanje. Bitno je stvoriti jasan sadržaj i zahtijevati što više angažiranosti publike.
  • Koristite video sadržaj – studije su pokazale da korištenje riječi „video“ u subjektu emaila povećava otvorenost emaila za 19%, klikanost za 69% i 26% manju odjavu s mailing liste. Učinkoviti video ističe prednosti vašeg proizvoda ili usluge, gradi svijest o robnoj marki i gdje vas se sve može pronaći.

Više priča ispod

Natrag